Sunday 27 March 2011

awak kena tahu

awak kena tahu ,
kenapa saya cemburu tengok awak layan  perempuan lain ,
sebab saya SAYANG awak,
cemburu tandanya sayang , KAN?

awak kena tahu,
kenapa saya kadangkadang merajuk,
sebab saya nakkan perhatian dari awak,
tak susahkan bagi perhatian kat saya even sekejap pun?

awak kena tahu,
kenapa saya selalu call and text awak.
sebab saya terlalu rindukan awak
tapi maybe awak RIMAS kan?

awak kena tahu,
kenape kadangkadang saya marah awak,
sebab saya nak kan yg terbaik untuk awak .

awak kena tahu,
kenapa saya banyak buat pergorbanan untuk awak,
sebab saya nak hidup selamanya dengan awak. bolehkan ?

awak kena tahu,
kenapa saya selalu dgr nasihat dari awak,
sebab awak kan tulang belakang saya.

awak kena tahu,
kenapa saya selalu ucapkan terima kasih dekat awak,
sebab saya nak awak tahu yang saya amat menghargai awak.
Lots of love ♥pyja
okay mesti pelik kan kenapa blogger aku sikit :) yang older post aku da delete . nak start new life okay :) hahaha . pray for me guys . thanks yarh kbaiii

No comments:

Post a Comment